РІЧНИЙ ЗВІТ

«Рівень управлінської діяльності щодо впровадження

ІКТ в освітній процес»

 

І. Коротка характеристика закладу: структура, контингент учнів, склад педагогічного колективу.

Благодатненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області є освітнім закладом комунальної власності, україномовна.

Школа працює з 1868 року. Навчально-виховний процес здійснюється в приміщеннях 1904 (одноповерхове), 1972 (двоповерхове) року будівництва. Потужність закладу 186 чоловік, загальна площа усіх приміщень 1171м2. Заклад має:

Ø  спортивну залу – 9 х 18 м;

Ø  спортивний стадіон – 60 х 40 м;

Ø  дитячий ігровий майданчик;

Ø  їдальню – 44 посадкових місця;

Ø  кабінети інформатики і трудового навчання;

Ø  шкільну комбіновану майстерню;

Ø  бібліотеку і читацький зал;

Ø  власну котельню на твердому паливі.

Заклад освіти підключено до мережі Інтернет, є 5 комп’ютерів (2007 р.) і 1 ноутбук (2018р.), копіювальна техніка.

Шкільний бібліотечний фонд становлять 6980 одиниць, а саме:

підручників вього – 6900:

1-4 клас – 1716;

5-9 клас – 5184;

книги, брошури, журнали – 80.

У період 2016-2019 років шкільна мережа становила 9 класів, україномовні:

 

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

2018-2019 н.р.

Класів

9

9

9

Всього учнів

72

76

76

1-4 класи

36

33

33

5-9 класи

36

43

43

Інд. навчання

3

3

3

Першокласників

7

9

8

Випускників

6

10

11

Підвіз за програмою «Шкільний автобус»

4

4

5

Вартість утримання 1 учня на місяць – 3380 грн.

Фінансування закладу на рік – 3082819 грн.

Наповнюваність закладу – 23%.

Педагогічний колектив школи складається з 21 освітянина, серед яких 4 мають вищу кваліфікаційну категорію, 3 – мають звання «Старший учитель», 5 – учителі І кваліфікаційної категорії. Повністю вирішено питання кадрового забезпечення.

У закладі працює 7 предметних гуртків і 1 спортивна секція (баскетбол), шкільне учнівське лісництво «Лісовички», а з 2018 року – гурток ДОЕНЦ «Юні лісівники».

ІІ. Проблеми, над якими працює школа

У 2019 році педагогічний колектив школи продовжував роботу над вирішенням проблеми «Особистісно-зорієнтований підхід у навчально-виховній діяльності школи як засіб творчого розвитку учителя і учнів. Виховання в учнів патріотичних почуттів, утвердження національної гідності».

ІІІ. Створення умов для обов’язкового здобуття початкової, базової загальної середньої освіти. Коротка характеристика мікрорайону.

У школі створені умови для здобуття початкової та базової загальної середньої освіти. За школою закріплений мікрорайон смт Благодатне та смт Графське. У національній доктрині розвитку освіти в Україні сказано, що дитина шкільного віку має право на здобуття якісної освіти. Тому педагогічний колектив школи створює сприятливі умови для навчання дітей, які мешкають у мікрорайоні школи. З цією метою вчителі школи створили базу даних дітей 5–15-річного віку та 2 рази на рік проводять їх облік.

У результаті цієї роботи з’ясовано, що у мікрорайоні школи мешкають: діти, яким виповнилося 5 років – 13, з них 4 дівчаток; діти від 6 до 15 років – 76, з них дівчат – 38.

Дошкільний заклад освіти відвідує 2 дитини, 13 – дошкільнят знаходяться на домашньому вихованні.

Важливим напрямком роботи у мікрорайоні є набір дітей 6-7-річного віку до 1 класу школи. З цією метою щорічно у лютому-місяці провяться цікаві та корисні заходи для дітей мікрорайону та їх батьків: екскурсії до школи; розвиваючі ігри для дошкільнят; концертна програма; міні-студія для батьків.

У мікрорайоні школи мешкають 9 дітей 6-річниго віку, які у 2020-2021 навчальному році будуть навчатися у 1 класі.

IV. Науково-методичне забезпечення роботи школи. Робота педагогічної ради. Участь в експериментальній та інноваційній діяльності.

Методичну роботу адміністрація школи розглядає як цілісну систему підвищення науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної майстерності вчителів, формування готовності до самоосвіти, саморозвитку. У школі створена і працює науково-методична рада, до якої входять голови шкільних методичних об’єднань. Очолює раду заступник директора школи з навчально-виховної роботи. У школі діють наступні ШМО: вчителів початкових класів, природничо-математичного циклу, суспільно-гуманітарного циклу. Продовжили діяльність методичне об’єднання класоводів і класних керівників, школа молодого вчителя, творча група. У рамках роботи над методичною темою «Особистісно-зорієнтований підхід у навчально-виховній діяльності школи як засіб творчого розвитку учителя і учнів. Виховання в учнів патріотичних почуттів, утвердження національної гідності» були створені творчі групи вчителів предметів природничого та суспільно-гуманітарного профілю, які протягом року підготували та апробували використання тестових технологій в навчально-виховному процесі. В школі постійно працює методичний центр, який є організуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками. Створені всі умови для самостійної, індивідуальної роботи вчителів шляхом забезпечення їх необхідною науково-методичною літературою, організації консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів, проведення виставок нових надходжень педагогічної літератури. У кабінеті інформатики встановлено комп’ютери, де вчителі школи мають можливість готуватися до уроків, в тому числі і використовувати інформацію з Іnternet. З метою успішного оволодіння комп'ютерними технологіями та з метою підвищення фахового рівня вчителя в школі діяв постійно діючий семінар «Впровадження методів проекту». Школа бере активну участь у популяризації своїх досягнень та надбань, охоче ділиться досвідом роботи.

Результати атестації вчителів школи показали, що методична робота в школі проводилась на належному рівні. У період 2016-2019рр. курсову підготовку пройшли

2016 рік

2017 рік

2018 рік

2019 рік

2 педагоги

5 педагогів

2 педагоги

2 педагоги

В результаті атестації освітяни підвищили свій професійний рівень та підтвердили кваліфікаційні категорії

Категорія

2016 рік

2017 рік

2018 рік

2019 рік

Спец.

 

 

 

1 (підтверджено)

ІІ

 

 

1 (встановлено)

2 (встановлено)

І

1 (підтверджено)

1(встановлено)

2 (встановлено)

1 (підтверджено)

 

 

Вища

 

 

2 (підтверджено)

2 (підтверджено)

Протягом навчального року здійснювалися вивчення та впровадження в життя школи досвіду кращих вчителів. Щорічно, у березні проводиться Тиждень педагогічної майстерності. Вчителями-наставниками та старшими вчителями показані відкриті уроки з використанням ІКТ.

З метою чіткої організації на сучасному рівні роботи з молодими та малодосвідченими вчителями, спрямованої на підвищення рівня їхньої психологопедагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки, працювала «Школа молодого вчителя». Були створені всі умови для роботи спеціалістів, які тільки розпочали працювати. За кожним із них був закріплений наставник з найбільш досвідчених вчителів. Були розроблені рекомендації та поради молодому вчителю, рекомендації до роботи наставника зі стажистом. Раз на місяць проводились заняття з молодими вчителями, відбувались консультації та індивідуальні бесіди, було організовано взаємовідвідування уроків, анкетування з метою вивчення запитів.

Центром методичної роботи в школі є педагогічна рада, завдання якої полягає в об’єднанні зусиль педагогічного колективу для підвищення рівня навчально-виховного процесу та впровадження у практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. На засіданнях педагогічної ради розглядались питання як перспективної, так і поточної діяльності педагогічного колективу, обговорювались основні освітні законодавчі і нормативні документи. За 2019 рік відбулося 12 засідань педагогічної ради школи.

Для організації оперативного управління і контролю за навчально-виховним процесом у школі протягом звітних років проводились наради при директорі, на яких були розглянуті питання про: дотримання правил техніки безпеки та протипожежної безпеки; збереження матеріальної бази; відвідування занять учнями; шкільну форму; партнерські зв’язки; роботу з батьківським комітетом; навчальну дисципліну учнів; роботу самоврядування та інші важливі питання.

Аналіз підсумків методичної роботи показав, що вчителі школи реалізували у процесі своєї діяльності мету, яка була поставлена на 5-ти річку у справі навчання та виховання учнів.

V. Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей. Підсумки участі закладу в предметних олімпіадах та конкурсах.

Пріоритетом в діяльності педагогічного колективу є пошук ефективних форм і методів роботи зі здібними та обдарованими дітьми. Провідною ідеєю школи є диференціація та індивідуалізація навчання, тому були розроблені і впроваджені наступні заходи:

¨ коригування банку даних обдарованих дітей;

¨ проведення шкільних олімпіад, конкурсів, турнірів, фестивалів, виставок творчих робіт учнів;

¨ підготовка учнів до участі в роботі МАН, II етапі предметних олімпіад;

¨ розширення мережі предметних гуртків та факультативів;

¨ удосконалення форм і методів позашкільної освіти в позаурочний час;

¨ забезпечення посібниками вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;

¨проведення виставок, виставок-ярмарків, конкурсів, спрямованих на створення нових технічних і методичних засобів навчання;

¨ проведення співбесіди з учителями з тих предметів, де обдаровані учні знижують успішність;

¨ організація індивідуальної роботи з батьками обдарованих дітей;

¨ організація індивідуальних занять обдарованих дітей з учителями.

Компютеризація навчального процесу спричинила зміну стилю проведення занять. У школі розроблено і виконується проект «Інформаційно-навчальне середовище», метою якого є формування єдиного інформаційно-навчального середовища; забезпечення ефективності управління навчально-виховним процесом закладу. Одними з основних напрямків проекту є:

üсприяти впровадженню інформаційної системи в управління навчальним закладом;

üоволодіння знаннями, необхідними для застосування ІКТ у професійній діяльності.

üкомпютерна обробка внутрішньої інформації по школі, автоматизація обробки статистичної звітності;

üзабезпечення доступу до мережі Інтернет усіх учасників НВП;

üрозробка проекту дистанційного навчання.

Починаючи з 5-го класу, учні вчаться працювати з різним периферійним обладнанням, таким як сканери, цифрова фотокамера, веб-камера тощо. І на практиці знайомляться з сучасними інформаційними технологіями.

Учні старших класів створюють власні проекти, які демонструють поєднання інформаційних технологій зі шкільними предметами. Створено і поповнюється web-сайт школи, електронний щоденник.

Показником роботи учителів, рівня підготовки здібних школярів з базових дисциплін, стали результати участі у районних предметних олімпіадах:

Ø  2016 р. – ІІІ місце з української мови і літератури (Чабанова А.);

Ø  2017 і 2018 роки – ІІ місце МАН на обласному зльоті учнівських лісництв (Семенчук А.) та участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії наук України з екології.

Ø  2019 рік – І місце МАН на обласному зльоті учнівських лісництв (Семенчук А.)

VI. Організація виховної роботи

Аналіз стану виховної роботи в школі за 2016-2019 роки показав, що колектив школи продовжує плідно працювати у напрямку національного та громадянського виховання учнів, формування у них свідомого ставлення до навчання і праці, створення життєдіяльних класних колективів.

Класоводи і класні керівники багато уваги приділяють своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, укріпленню контактів з батьками.

Шкільний колектив бере участь у заходах, які проводить управління освіти та позашкільні заклади.

Основні пріоритетні напрямки виховання: патріотичне виховання; волонтерський рух; правове виховання; громадянське виховання; формування здорового способу життя; підвищення загальнокультурного рівня.

Згідно плану виховної роботи регулярно проводилась організаційна робота з учнями, класоводами, класними керівниками та батьками. Відбувались засідання батьківського комітету, методичні семінари класоводів і класних керівників, засідання Ради самоврядування, Ради з профілактики правопорушень. План виховної роботи школи спрямований на реалізацію основних завдань і пріоритетних напрямків виховання з урахуванням народного календаря, традицій школи та загальнодержавних свят. Всі заходи були проведені в зазначені терміни і на високому організаційному та художньо-естетичному рівні.

Забезпечуючи високу художньо-естетичну освіченість та вихованість учнів протягом звітного періоду учні школи побували на різноманітних екскурсіях, відвідували музеї, виставки на Сумщині, Донеччині, Закарпатті, Херсонщині.

З метою організації дозвілля школярів на базі школи працювали гуртки. Результати роботи гуртківців можна побачити під час проведення різноманітних шкільних, районних заходів: олімпіад, змагань, концертів, виставок, конкурсів, екскурсій.

Найбільш плідними є робота шкільного учнівського лісництва «Лісовички» (ІІ і ІІІ загальнокомандні місця на обласних зльотах 2017, 2018, 2019рр), гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Дивинка» (грамоти за зайняті призові місця у районних і обласних конкурсах).

Усі класоводи і класні керівники раз на тиждень проводять класні виховні години, на яких вирішують питання, пов’язані із життям класу, школи, селища.

Згідно плану роботи школи продовжили свою роботу ДЮП та ЮІР. Систематично протягом року проведяться Тижні безпеки життєдіяльності та місячники безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!».

У навчальному закладі створена Рада з питань профілактики правопорушень, яка має: розроблений план роботи, заходи щодо профілактики правопорушень та злочинів у школі. Створено банк даних на учнів з неповних, багатодітних, малозабезпечених сімей, а також дітей, які потребують посиленої педагогічної уваги (схильних до правопорушень). Педагогами школи розроблені і проводяться заходи з питань профілактики правопорушень, злочинності, шкідливих звичок. Систематично проводились засідання Ради з питань профілактики правопорушень, батьківські збори, на яких розглядалися проблеми відвідування учнями занять, тютюнокуріння, питання організації канікулярного відпочинку тощо. Питання профілактичної роботи розглядалися на нарадах при директорі, засіданнях методичного об'єднання класоводів і класних керівників. За допомогою анкетування, тестування, спеціальних тренувальних вправ виявляються емоційні типи особистості учнів, їх нахили, рівень агресивності та комунікабельності, що допомагає попередити небажані прояви в поведінці важковиховуваних дітей. Також проводилася індивідуальна робота спрямована на формування позитивного ставлення до навчального процесу.

На виконання плану роботи школи, щодо профілактики правопорушень та шкідливих звичок серед неповнолітніх у закладі проводилась виховна робота та робота з питань профілактики та попередження правопорушень, злочинів, бездоглядності, шкідливих звичок, наркотичної залежності, ВІЛ/СНІДу (бесіди, конкурси малюнків, виховні години, заняття з елементами тренінгу, перегляд відеофільмів, наради при директору, засідання МО класоводів і класних керівників із превентивного виховання, ксенофобії, гендерної політики, запобігання скоєння насильства в сім’ї, запобігання вживання тютюну, алкоголю, наркотичних речовин, безпечного користування Інтернетом, протидії торгівлі людьми, питань правового виховання, протидії ксенофобії).

Протягом 2016-2019 років у закладі освіти були проведені зустрічі із співробітниками Волноваської ССН та національної поліції.

Ведеться контроль за станом відвідування учнями навчальних занять у спеціальному журналі (постійно).

VIІ.Діяльність органів учнівського самоврядування

Найвищою цінністю у сучасному світі є, безперечно, людина, її права і свободи, а тому вихід з рамок прогресу, кризи техногенної цивілізації варто шукати не поза людиною, а в ній самій, у її розвитку і вдосконаленні.

Учнівське самоврядування в школі має на меті: через широко розвинену систему органів самоврядування включити учнів у різноманітну, глибоко змістовну діяльність колективу, суспільства, зробити мету й завдання реформування системи виховання близькими й зрозумілими, особисто значущими для кожного з них; забезпечити умови масового залучення учнів до організаторської роботи управління справами колективу; сформулювати права й обов’язки керівників органів учнівського самоврядування та учнів, відповідальних за конкретні ділянки роботи.

Учнівське самоврядування виробляє в учнів почуття господаря школи, класу та навички співпраці на принципах рівності, гласності, демократизму, а також формує в учнів такі позитивні риси, які неможливо виробити за допомогою лише словесних впливів. За розвиненого шкільного самоврядування виникають сприятливі умови для згуртування учнівського колективу, розвитку педагогічного спрямування громадської думки. Структура дитячого самоврядування не може бути стабільною, адже вона існує не сама по собі, а в колективі, який постійно розвивається: розширюється коло учасників самоврядування, вдосконалюється їхня діяльність, формуються певні організаційні навички, нагромаджуються позитивний досвід і традиції, підвищується рівень розвитку колективу, розширюються права органів самоврядування.

Учнівське самоврядування – не засіб звільнення учителів від педагогічних обов’язків і завантаження ними учнів. Це спроба розширити діапазон діяльності дорослих і дітей – членів єдиного колективу, можливостей для їхньої співдружності, творчого пошуку й ініціативи.

У школі працюють такі центри учнівського самоврядування: «навчальний»; «трудовий»; «дисципліни і порядку»; «спортивно-туристичний»; «захисту дитини»; «прес-центр»; «турботи та милосердя»; «дозвілля». Лідером учнівського самоврядування є Семенчук Аріна учениця 9 класу.

VII. Робота бібліотеки та забезпечення учнів підручниками.

Робота спрямована на забезпечення учнів та вчителів школи навчально-виховною літературою, прищеплення дітям любові до книги, бережливого ставлення до неї. Велика увага була спрямована на виявлення талановитих учнів, створення умов, які б стимулювали самоосвіту і саморозвиток особистості дитини, естетичне виховання на основі кращих зразків національної та світової літератури. Щорічно проводився запис нових читачів (1 класи) та новоприбулих учнів до школи. В лютому місяці проводиться свято для першокласників «Посвята в читачі».

Заклад постійно поповнюється дидактичною літературою та навчальними посібниками, підручниками, які регулярно видавалися учням та вчителям для навчання, написання рефератів, наукових робіт, створення презентацій, роботи над проектами. Переглядалися нові видання для рекомендації читачам.

В бібліотеці постійно діють та поновлюються виставки: «У гостях у казки», «Традиції українського народу», «Історія Української Держави», «Річниця незалежності України», «Великий Кобзар», «Цікавий світ енциклопедії», «Нові надходження», «Правове виховання», «Опалені війною».

З учнями були проведені бібліотечні уроки, огляди літератури, літературні читання, літературні години, конкурси, екскурсії до селищної бібліотеки. Надавалася допомога вчителям школи для проведення шкільних заходів та учням, які приймали участь в олімпіадах, різноманітних конкурсах. Два рази на рік відбуваються рейди з перевірки збереження підручників. Продовжувалася робота в «Книжковій лікарні». За результатами перевірки видавалися накази по школі.

Системно велася робота з фондом бібліотеки. Так, було вилучено застарілу літературу й підручники. Виконувалися замовлення на отримання нової навчальної літератури та необхідних підручників. Використання комп’ютерних технологій в роботі бібліотеки дало змогу створити електронний каталог отриманих в користування підручників, методичної літератури, ведеться облік виданих в користування книг і підручників.

VIII. Організація харчування

Основною цінністю в роботі школи є учень: його інтереси, здоров’я і безпека. Слабка, нездорова, голодна, схильна до хвороб дитина на уроці швидко втомлюється, послаблюється її увага, почуття, пам’ять, мислення. Відомо, що здоров’я дитини значною мірою залежить від харчування. Предметом особливої уваги у режимі школи є організація раціонального харчування учнів 1-9 класів. Основні вимоги до харчування школярів – відповідність кількості та якості їжі до потреб дитячого організму. Їжа, яку готують у школі, має всі речовини, які необхідні для нормального росту та розвитку школяра. Протягом навчального дня учні забезпечуються дворазовим повноцінним харчуванням і буфетною продукцією в асортименті.

Учні 1-9 класів отримують гарячі сніданки та обіди. Для учнів початкової школи та дітей пільгової категорії організовані безкоштовні гарячі сніданки. Працівники шкільної їдальні щодня включають в меню різноманітні салати, вітамінізовані компоти та напої, свіжі овочі та фрукти.

За організацією харчування в шкільній їдальні здійснюється постійний контроль. Якість приготування їжі з урахуванням рекомендацій по створенню меню контролює медсестра школи. З метою вивчення та підвищення якості харчування було проведено анкетування учнів 5-9 класів, результати якого були заслухані на педраді та враховані при обслуговуванні відвідувачів їдальні.

Особливу увагу педколектив школи приділяє гігієні харчування дітей шкільного віку та бережливому ставленню учнів до продуктів харчування. З цією метою у школі були проведені бесіди, п’ятихвилинки здоров’я, уроки-казки, уроки-подорожі.

IХ. Організація медичного обслуговування

Збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління в закладі є пріорітетним напрямком для педагогів. Колективом закладу проводиться послідовна робота, яка направлена на збереження та зміцнення здоров’я учасників НВП. Ефективний медичний супровід у закладі здійснює медсестра та лікарі Володимирівської амбулаторії. Нажаль, медичний кабінет школи обладнаний лише ростоміром, вагами медичними, кушеткою, шафою, письмовим столом і стільцем.

На постійному контролі у школі є питання проходження медогляду школярів і працівників школи, проведення профілактичних щеплень. На початок навчального року в закладі здійснюється аналіз показників здоров’я школярів, оформляються листки здоров’я, здійснюється розподіл на групи для занять фізичною культурою. Є електронна базаданих щодо захворюваності і обстеження проби Руф’є.

Питання про результати медогляду і медичне обслуговування  розглядаються на нараді при директору, виносяться на розгляд ради школи, загальношкільні, класні батьківські збори.

X. Організація підвозу учнів

Організація регулярного безкоштовного підвозу до місць навчання і додому дітей шкільного віку є складовою частиною виконання чинного законодавства щодо забезпечення конституційних прав громадян на якісну освіту. У школі проводиться належна організація підвозу учнів сільської місцевості, що проживають за межею пішохідної доступності до навчального закладу, створенню умов для безпеки дітей, збереження їх здоров’я, ефективному використанню бюджетних коштів, розширення можливості для гурткової та позакласної роботи, підвезення учнів на окружні, спортивні змагання, конкурси. Підвіз здійснюється за маршрутом «смт.Благодатне-смт.Графське-смт.Благодатне» за програмою «Шкільний автобус» для учнів школи:

2016 рік

2017 рік

2018 рік

2019 рік (призупинено з 01.09.2020 року)

4 учениці

4 учениці

5 учнів

2 учнів

ХІ. Соціальна допомога учням із числа дітей пільгових категорій

Педагогічним колективом школи проводиться робота по створенню належних умов виховання, навчання та матеріального забезпечення дітей напівсиріт (Охрицький Д., 8 клас) та тих, що виховуються в багатодітних сім’ях (12 школярів, учні 1-9 класів). Створено консультативний пункт психологічної допомоги. Проведено медичне обстеження всіх дітей пільгової категорії.

XІІ. Діяльність батьківського комітету

У школі працює батьківський комітет, який налічує в своєму складі 9 осіб – по одному представнику від кожного класу. Батьківський комітет збирається на свої засідання 4 рази на рік. Діяльність батьківського комітету відбувається згідно плану роботи, що затверджується на початку навчального року.

XIІІ. Діяльність ради загальноосвітнього навчального закладу

До ради школи пропорційно вибрані представники від педагогічного колективу, учнів, батьків і громадськості. Рада працює за планом, затвердженим загальними зборами. За навчальний рік відбулося 4 засідання ради школи. Були розглянуті наступні питання: розгляд та затвердження плану роботи школи; здійснення контролю за виконанням статуту школи; затвердження режиму роботи школи; сприяння формуванню мережі класів.

XIV. Співпраця з освітніми закладами округу №7

Уже декілька років поспіль Благодатненська ЗОШ підтримує партнерські зв’язки з закладами освітнього округу №7. Організована співпраця педагогічних та учнівських колективів. Адміністрація школи та її колектив обмінюються досвідом роботи з учителям шкіл-партнерів під час проведення спільних заходів, семінарів і практикумів.

XV. Впровадження інформаційних технологій

Інформатика в даний час стає одним з базових шкільних предметів. Це пов’язано з тим, що в сучасному суспільстві комп’ютер використовується у всіх сферах життя людини і є необхідним інструментом у різних областях знання.

Школа є інформаційним осередком для дітей та педагогів із високим рівнем інформаційної культури, має п’ять комп’ютерів, які об’єднані в локальну мережу і підключені до Internet та копірувальні апарати. Це дає можливість забезпечити вирішення таких проблем: інформаційно-методична робота з пропаганди нових методів, технологій способів навчальної діяльності; науково-дослідницька робота, розв’язання науково-методичних проблем, проведення науково-дослідницького експерименту; створення умов для підготовки педагогічних працівників до навчальних занять і позаурочних заходів; проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками; надання допомоги педагогічним працівникам у роботі з питань самоосвіти; узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду; інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, психології, педагогіки; накопичення і систематизація наукової та методичної інформації.

XVІ. Фінансово-господарська діяльність

Фінансування школи відбувалося за рахунок державних коштів (районного, обласного).

Надавалася допомога благодійними організаціями АДРА, Теrre des homes, Асоціацією «Тріангль Женерасьйон Юманітер».

Організація

2016 рік

2017 рік

2018 рік

2019 рік

АДРА

Безкоштовні миючі, дезинфікуючі, гігієнічні засоби

 

 

 

Теrre des hommes

-

Безкоштовна канцелярія, обладнання для проведення тренінгів

Безкоштовна канцелярія, обладнання для проведення тренінгів

Безкоштовна канцелярія, обладнання для проведення тренінгів

«Тріангль Женерасьйон Юманітер»

 

 

Товари побутової хімії і гігієни

Товари побутової хімії і гігієни

XVІІ. Організація внутрішньошкільного контролю

Протягом року у закладі освіти проведяться педагогічні ради. На початку календарного року затверджується план роботи школи, а у серпні – навчальний план. Учителі школи беруть активну учать в засіданнях шкільних МО, нарадах при директору, оперативках у заступника з НВР. Були написані накази «Про організацію методичної роботи в школі», «Про атестацію вчителів», складені графіки відкритих уроків, позакласних заходів, проведений класно-узагальнюючий контроль з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок учнів. За підсумками І та ІІ семестрів були проведені контрольні роботи, перевірено стан ведення зошитів, щоденників учнями та класних журналів учителями школи. Був перевірений стан виконання шкільних програм учителями-предметниками. Проводяться ДПА у 4 та 9 класах.

Порівняльний аналіз результатів ДПА у 9 класі за  2016-2018 рр

Українська мова

Рівень

Рік

Всього учнів

н

%

с

%

д

%

в

%

2016

5

0 

 0

3 

60 

2 

40 

0 

0 

2017

6

0 

 0

 1

 17

 1

17 

 4

66 

2018

10

0 

 0

 3

30 

7 

70 

 0

 0

2019

11

0

0

 

 

 

 

 

 

Математика

Рівень

Рік

Всього учнів

н

%

с

%

д

%

в

%

2016

5

0 

0 

 4

80 

 1

20 

0 

0 

2017

6

0 

 0

 2

 33,3

 2

 33,3

 2

33,3 

2018

10

0 

0 

7 

70 

3 

30 

0 

0 

2019

11

0

0

 

 

 

 

 

 

Історія України

Рівень

Рік

Всього учнів

н

%

с

%

д

%

в

%

2016

5

0 

0 

2 

40 

3 

60 

0 

 0

2017

6

0 

 0

 1

 17

 3

50 

 2

33 

2018

10

0 

 0

6 

60 

4 

40 

0 

0 

     2019

11

0

0

 

 

 

 

 

 

XVIІІ. Форми контролю, яким піддавався заклад з боку органів державної виконавчої влади та органів управління освітою

УОСМС та відділом освіти та були проведені такі заходи:

üперевірка роботи адміністрації школи з дітьми пільгових категорій та ведення ділової документації (щорічно) – відповідно до вимог;

üперевірка дотримання чинного законодавства при організації індивідуального навчання учнів за станом здоров’я та заявою батьків (щорічно) – відповідно до вимог;

üперевірка безкоштовного харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій (щорічно) – відповідно до вимог;

üперевірка роботи адміністрації школи щодо підготовки до ДПА та набору до 1-го класу (щорічно) – відповідно до вимог;

üперевірка стану готовності закладу до відкриття та функціонування пришкільного табору (2016, 2018р.) – дозвіл на роботу.

Були проведені перевірки:

üВолноваським РУ Держпродспоживслужби в Донецькій області з дотримання санітарного законодавства  та санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (щорічно) – відповідно до вимог;

üВолноваським РВ ГУ ДСНС України в Донецькій області (2016, 2017рр.) – перевірка виконання вимог законодавства у сферах техногенної, технічної безпеки, ЦЗ, ПБ, ТБ) – відповідно до вимог;

üССД Волноваської РДА – організації виховної роботи з питаньсоціального захисту дітей та попередження правопорушень, бродяжництва, бездоглядності, насильства щодо дітей у сім’ї та поза нею, негативних звичок дітей, пропусків занять без поважних причин, виконання ст.35 Закону України «Про освіту, в частині отримання базової освіти дітьми» (2016р.) – відповідно до вимог;

üВолноваське відділення ІДЕМ – відповідно до вимог.

üВолноваське ВП ГУНП у Донецькій області (2016р.) – проведення огляду теплового вузла школи – вилучено для перевірки.